Szkolenia polecane | |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Najbliższy termin: 2025-05-06 - 2025-05-06 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie |
450.00225.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientemAVENHANSEN Sp. z o.o.Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient. Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Szkolenia | |
Szkolenie HILLWAY Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call centerHILLWAY Training & ConsultingPoznaj skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center! Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Szkolenie HILLWAY Motywowanie pracowników w call center (telemarketing)HILLWAY Training & Consulting"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć." Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
POLIGON TELEMARKETINGOWY -praktyczny trening w małej grupie do 6 osóbTRAINING EFFECT sp. z o.o.Chcesz osiągnąć lepsze wyniki w telemarketingu ? Skorzystaj z naszego sprawdzonego rozwiązania.Poligon Telemarketingowy to szkolenie nowej generacji, jest jednym z sześciu poligonów szkoleniowych stanowiących nową, najskuteczniejszą formę edukacji Najbliższy termin: 2025-05-21 - 2025-05-22 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
1850.00 zł 2275.50 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klientKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() ![]() |
Szkolenia telemarketing Sprzedaż zarządzanie czasem
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.